اولویت‌های پژوهشی گروه آموزش پزشکی

  • روش‌ها، الگوها و نظریه‌های آموزش و تدریس (به طور مثال روش‌های نوین آموزشی، بررسی روش‌های رایج، آسیب‌شناسی روش‌های سنتی و ...)
  • روش‌های ارزشیابی استاد، دانشجو، کارشناس آموزش، گروه آموزشی، بخش آموزشی، موسسه و دانشکده
  • اعتبارسنجی و بازنگری برنامه‌های آموزشی، طرح درس و طررح دوره
  • ارزیابی و بازنگری فرآیندهای آموزشی
  • آموزش الکترونیک و ابزارهای تولید محتوای الکترونیکی
  • طراحی و ارزیابی نشست‌های علمی شامل کارگاه‌های آموزشی، ژرنال کلاب، سمینار، گزارش صبح‌گاهی و ...
  • آموزش پاسخگو و پاسخگویی اجتماعی
  • کاربرد هوش مصنوعی در آموزش علوم پزشکی
  • شبیه‌سازی، واقعیت مجازی و افزوده
  • محصولات آموزشی، تجهیزات و ساختار