کارشناس: مهدی زاده کجباف
شرح وظایف
امور شهریه:
1-چک کردن وضعیت مالی دانشجویان دانشکده
2-انجام امورفارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده
3-ثبت تخفیفات دانشجویان دانشکده
4-بروزرسانی کارنامه مالی دانشجویان دانشکده
5-گزارشگیری وضعیت مالی دانشجویان دانشکده
کمک هزینه (دستیاران وکارورزان و :(PHD
1-بروزرسانی وضعیت کمک هزینه تحصیلی دستیاران وکارورزان و PHD
2-آماده سازی سند کمک هزینه تحصیلی دستیاران وکارورزان و PHD
3- تنظیم سند کمک هزینه در سیستم تعهدی جهت پرداخت
4-آماده سازی فایل EXCEL کارانه دستیاران
5-آماده سازی فایل EXCEL کارانه پرسنلی دانشکده
6-ورود اطلاعات کارنه دستیاران به سیستم آذرخش
7-آماده سازی فایل آذرخش کارانه جهت پرداخت
8-آماده سازی فایل EXCEL جهت عیدی دستیاران و کارورزان و PHD
9-ورود اطلاعات عیدی به سیستم اذرخش جهت پرداخت
10-ثبت اطلاعات درآمد در سامانه مداد
کارشناس: آذر حیدری
شرح وظایف:
1- آشنایی با قوانین ، آئین نامه ها و بخشنامه های مالی واداری
2-کنترل اسناد کمک هزینه تحصیلی دستیاران ، کارورزها و پی اچ دی به صورت ماهیانه
3-رسیدگی به اسناد حقوق پرسنل رسمی پیمانی ، تبصره 4 و 3 ، نیروهای طرحی واعضا هئیت علمی رسمی وپیمانی و ضریب کا ماهیانه
4-رسیدگی به اسناد پاداش پایان خدمت وبازخرید مرخصی ، طرح تمام وقت ،حق التدریس ،
اضافه کار ، ماموریت ،حق مسکن ماهیانه
5-پیگیری مشکلات پرسنل در ارتباط با سوابق بازنشستگی ،تهیه سیاهه حقوق و انجام مکاتبات لازم تا رفع مشکل
6-پاسخگویی به پرسنل در خصوص مشکلات بیمه ای
7- کنترل قبل از پرداخت اسناد کارپردازی ، بازار ، اسناد پیمانکاری اعم از عمرانی و اختصاصی
8- کنترل قبل از پرداخت اسناد خودروهای استیجاری
9-انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالادستی واگذار می گردد.
کارشناس: زینب قنواتی
شرح وظایف
1-تنظیم قرارداد خودروهای استیجاری
2- تنظیم قرارداد آسانسور
3-تنظیم قرارداد صورت وضعیت های عمرانی
4- انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالادستی واگذار می گردد.
کارشناس: صغرا محمدی لندی
شرح وظایف
1-بایگانی تمامی اسناد دانشکده پزشکی از قبیل اسناد حقوقی وهزینه ها
2-رابط دانشکده و رسیدگی سازمان مرکزی بابت اسناد بایگانی شده..
3- تکمیل مستندات اسناد سایر حقوق و دستمزد از قبیل : طرح تمام وقت/ حق التدریس/ ماموریت/ حق مسکن/ کارانه مدیران/ حق مدیریت/ محرومیت از مطب
4-ضمیمه کردن کسورات حقوق در سند پرداخت حقوق
5- بایگانی احکام هیات علمی و پرسنل(رسمی و پیمانی/طرحی و قراردادی/ کار معین )
6- بایگانی فیش های پرداختی از قبیل مالیات/ اقساط/ تامین اجتماعی و...........
7- انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالادستی واگذار می گردد.
کارشناس: فاطمه غضنفری
شرح وظایف
1-دریافت اطلاعات کارکرد ماهانه کارکنان از امور اداری و ورود آنها در سامانه حقوق و دستمزد
2- تهیه و تنظیم لیست حقوق و معوقات حقوق ماهانه براساس احکام و محاسبه کسورات حقوق ، شامل مالیات ، حق بیمه ، بازنشستگی ، صندوق ذخیره کارکنان و ... و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در سامانه های مربوطه و واریز به حساب براساس مدارک مثبت موجود.
3- آگاهی کامل از قوانین ، آیین نامه ها و بخشنامه های اداری و مالی مرتبط با شرح وظایف.
4- محاسبه و پرداخت سایر مزایای پرسنلی مانند : پاداش پایان خدمت ، بازخرید مرخصی ، طرح تمام وقت ، حق التدریس ، اضافه کار ، مأموریت ، حق مسکن ، و ... طبق مدارک مثبته و با رعایت قوانین.
5- تنظیم برخی از اسناد حسابداری تعهدی حقوق و دستمزد ماهیانه و سایر مزایای پرسنلی.
6- پاسخگویی به پرسنل در خصوص محاسبات حقوق و مزایا ، کسورات حقوق ، امور بیمه ای ، بانکی و ....
7- انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالا دستی واگذار می گردد
کارشناس: ملیحه مظفری
شرح وظایف
*کارشناس تعهدی
1- کنترل و ثبت دریافت اعتبارات از ستاد در نظام نوین مالی (تعهدی)
2- کنترل و ثبت درآمدهای واحد در نظام نوین مالی (تعهدی)
3- کنترل مانده اعتبارات جهت پرداخت اسناد پرداخت نشده
4- کنترل حساب بانکی دانشکده (بصورت روزانه) و تهیه صورت مغایرت بانکی بصورت ماهیانه
5- کنترل تراز ماهیانه واحد عبارتند از : تراز دریافت اعتبارات از ستاد – تراز حقوق و دستمزد – تراز درآمد – تراز سپرده های حسن انجام کار و تعهدات بانکی
6- صدور چک یا حواله بانکی تمام اسناد هزینه از قبیل (تنخواه گردان کارپردازی- هزینه های کارپردازی – حامل های انرژی- صورت وضعیت پیمانکاران – خودروهای استیجاری – مهدکوک)
7- صدور چک یا حواله بانکی تمام اسناد حقوق و دستمزد از قبیل (کسورات حقوقی – کارانه مدیران – حق مدیریت – اضافه کار- طرح تمام وقت – حق التدریس – کارانه دستیاران و سایر اسناد حقوقی)
8- کنترل سند تعهدی حقوق دستمزد و کمک هزینه تحصیلی دستیاران – ثبت تعهدی برخی از اسناد حقوق و دستمزد و کارانه دستیاران
9- کنترل اسناد دیون پرسنلی و شناسایی اسناد پرسنلی در سال مالی آتی در سیستم تعهدی
10 –کنترل اسناد دیون کارپردازی و شناسایی اسناد غیر پرسنلی در سال مالی آتی
11 – بستن حساب بانکی دانشکده و تراز سالیانه در پایان سال مالی
* کارشناس اسناد هزینه :
1- ثبت کلیه ی اسناد هزینه در سیستم تعهدی شامل تنخواه کارپردازی و تسویه حساب با کارپرداز – هزینه های خرید بازار – حاملهای انرژی
2 – ثبت کلیه ی اسناد در سیستم تعهدی شامل صورت وضعیت پیمانکاران – قراردادها – خودروهای استیجاری – مهدکودک
3- مکاتبات مالی جهت معرفی پیمانکاران به تأمین اجتماعی جهت ارائه مفاصا حساب در پایان کار به پیمانکاران
4- مکاتبات مالی جهت آزادسازی ضمانتنامه بانکی – سپرده های بانکی در پایان کار پیمانکاران و ثبت در سیستم تعهدی
*کارشناس بودجه :
1-مکاتبات مالی – اداری جهت ارائه کلیه اطلاعات از واحد (پرسنلی – هزینه ای) جهت کمیته مالی
2- تکمیل فرم های ارسالی از بودجه ستاد
3- تکمیل فرم های تفاهم نامه داخلی جهت سال مالی و صدور تخصیص بودجه از ستاد
کارشناس: سیده سپیده میرسالاری
شرح وظایف
امور شهریه:
1-چک کردن وضعیت مالی دانشجویان دانشکده
2-انجام امورفارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده
3-ثبت تخفیفات دانشجویان دانشکده
4-بروزرسانی کارنامه مالی دانشجویان دانشکده
5-گزارشگیری وضعیت مالی دانشجویان دانشکده
- لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: