کارشناس: مهدی زاده کجباف

 

شرح وظایف

امور شهریه:

 

1-چک کردن وضعیت مالی دانشجویان دانشکده

2-انجام امورفارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده

3-ثبت تخفیفات دانشجویان دانشکده

4-بروزرسانی کارنامه مالی دانشجویان دانشکده

5-گزارشگیری وضعیت مالی دانشجویان دانشکده

 

کمک هزینه (دستیاران وکارورزان و :(PHD

1-بروزرسانی وضعیت کمک هزینه تحصیلی دستیاران وکارورزان و PHD

2-آماده سازی سند کمک هزینه تحصیلی دستیاران وکارورزان و PHD

3- تنظیم سند کمک هزینه در سیستم تعهدی جهت پرداخت

4-آماده سازی فایل EXCEL کارانه دستیاران

5-آماده سازی فایل EXCEL کارانه پرسنلی دانشکده

6-ورود اطلاعات کارنه دستیاران به سیستم آذرخش

7-آماده سازی فایل آذرخش کارانه جهت پرداخت

8-آماده سازی فایل EXCEL جهت عیدی دستیاران و کارورزان و PHD

9-ورود اطلاعات عیدی به سیستم اذرخش جهت پرداخت

10-ثبت اطلاعات درآمد در سامانه مداد

 

کارشناس: آذر حیدری

 

شرح وظایف:

1- آشنایی با قوانین ، آئین نامه ها و بخشنامه های مالی واداری

2-کنترل اسناد کمک هزینه تحصیلی دستیاران ، کارورزها  و پی اچ دی به صورت ماهیانه

3-رسیدگی به اسناد حقوق پرسنل  رسمی پیمانی  ، تبصره 4 و 3 ، نیروهای طرحی  واعضا هئیت علمی رسمی وپیمانی و ضریب کا ماهیانه

4-رسیدگی به اسناد پاداش پایان خدمت وبازخرید مرخصی ، طرح تمام وقت ،حق التدریس ،

اضافه کار ، ماموریت ،حق مسکن ماهیانه

5-پیگیری مشکلات پرسنل در ارتباط با سوابق بازنشستگی ،تهیه سیاهه حقوق و انجام مکاتبات لازم تا رفع مشکل

6-پاسخگویی به پرسنل در خصوص مشکلات بیمه ای

7- کنترل قبل از پرداخت اسناد کارپردازی ، بازار ، اسناد پیمانکاری اعم از عمرانی و اختصاصی

8- کنترل قبل از پرداخت اسناد خودروهای استیجاری

9-انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالادستی واگذار می گردد.

 

 

 

کارشناس: زینب قنواتی

 

شرح وظایف

1-تنظیم قرارداد خودروهای استیجاری

2- تنظیم قرارداد آسانسور

3-تنظیم قرارداد صورت وضعیت های عمرانی

4- انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالادستی واگذار می گردد.

 

 

 

کارشناس: صغرا محمدی لندی

 

شرح وظایف

1-بایگانی تمامی اسناد دانشکده پزشکی از قبیل اسناد حقوقی وهزینه ها

2-رابط دانشکده و رسیدگی سازمان مرکزی بابت اسناد بایگانی شده..

3- تکمیل مستندات اسناد سایر حقوق و دستمزد از قبیل : طرح تمام وقت/ حق التدریس/ ماموریت/ حق مسکن/ کارانه مدیران/ حق مدیریت/ محرومیت از مطب

4-ضمیمه کردن کسورات حقوق در سند پرداخت حقوق

5- بایگانی احکام هیات علمی و پرسنل(رسمی و پیمانی/طرحی و قراردادی/ کار معین )

6- بایگانی فیش های پرداختی از قبیل مالیات/ اقساط/ تامین اجتماعی و...........

7- انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالادستی واگذار می گردد.

 

 

کارشناس: فاطمه غضنفری

 

شرح وظایف

1-دریافت اطلاعات کارکرد ماهانه کارکنان از امور اداری و ورود آنها در سامانه حقوق و دستمزد

2- تهیه و تنظیم لیست حقوق و معوقات حقوق ماهانه براساس احکام و محاسبه کسورات حقوق ، شامل مالیات ، حق بیمه ، بازنشستگی ، صندوق ذخیره کارکنان و ... و بارگذاری اطلاعات مورد نیاز در سامانه های مربوطه و واریز به حساب  براساس مدارک مثبت موجود.

3- آگاهی کامل از قوانین ، آیین نامه ها و بخشنامه های اداری و مالی مرتبط با شرح وظایف.

4- محاسبه و پرداخت سایر مزایای پرسنلی مانند : پاداش پایان خدمت ، بازخرید مرخصی ، طرح تمام وقت ، حق التدریس ، اضافه کار ، مأموریت ، حق مسکن ، و ... طبق مدارک مثبته و با رعایت قوانین.

5-  تنظیم برخی از اسناد حسابداری تعهدی حقوق و دستمزد ماهیانه و سایر مزایای پرسنلی.

6- پاسخگویی به پرسنل در خصوص محاسبات حقوق و مزایا ، کسورات حقوق ، امور بیمه ای ، بانکی و ....

7- انجام سایر اموری که در چارچوب قوانین از جانب مسئولان بالا دستی واگذار می گردد

 

 

 

کارشناس: ملیحه مظفری

 

شرح وظایف

*کارشناس تعهدی

1- کنترل و ثبت دریافت اعتبارات از ستاد در نظام نوین مالی (تعهدی)

2- کنترل و ثبت درآمدهای واحد در نظام نوین مالی (تعهدی)

3- کنترل مانده اعتبارات جهت پرداخت اسناد پرداخت نشده

4- کنترل حساب بانکی دانشکده (بصورت روزانه) و تهیه صورت مغایرت بانکی بصورت ماهیانه

5- کنترل تراز ماهیانه واحد عبارتند از : تراز دریافت اعتبارات از ستاد تراز حقوق و دستمزد تراز درآمد تراز سپرده های حسن انجام کار و تعهدات بانکی

6- صدور چک یا حواله بانکی تمام اسناد هزینه از قبیل (تنخواه گردان کارپردازی- هزینه های کارپردازی حامل های انرژی- صورت وضعیت پیمانکاران خودروهای استیجاری مهدکوک)

7- صدور چک یا حواله بانکی تمام اسناد حقوق و دستمزد از قبیل (کسورات حقوقی کارانه مدیران حق مدیریت اضافه کار- طرح تمام وقت حق التدریس کارانه دستیاران و سایر اسناد حقوقی)

8- کنترل سند تعهدی حقوق دستمزد و کمک هزینه تحصیلی دستیاران ثبت تعهدی برخی از اسناد حقوق و دستمزد و کارانه دستیاران

9- کنترل اسناد دیون پرسنلی و شناسایی اسناد پرسنلی در سال مالی آتی در سیستم تعهدی

10 کنترل اسناد دیون کارپردازی و شناسایی اسناد غیر پرسنلی در سال مالی آتی

11 بستن حساب بانکی دانشکده و تراز سالیانه در پایان سال مالی

 

 

* کارشناس اسناد هزینه :

1- ثبت کلیه ی اسناد هزینه در سیستم تعهدی شامل تنخواه کارپردازی و تسویه حساب با کارپرداز هزینه های خرید بازار حاملهای انرژی

2 ثبت کلیه ی اسناد در سیستم تعهدی شامل صورت وضعیت پیمانکاران قراردادها خودروهای استیجاری مهدکودک

3- مکاتبات مالی جهت معرفی پیمانکاران به تأمین اجتماعی جهت ارائه مفاصا حساب در پایان کار به پیمانکاران

4- مکاتبات مالی جهت آزادسازی ضمانتنامه بانکی سپرده های بانکی در پایان کار پیمانکاران و ثبت در سیستم تعهدی

 

 

*کارشناس بودجه :

 

1-مکاتبات مالی اداری جهت ارائه کلیه اطلاعات از واحد (پرسنلی هزینه ای) جهت کمیته مالی

2- تکمیل فرم های ارسالی از بودجه ستاد

3- تکمیل فرم های تفاهم نامه داخلی جهت سال مالی و صدور تخصیص بودجه از ستاد

 

 

کارشناس: سیده سپیده میرسالاری

 

شرح وظایف

امور شهریه:

 

1-چک کردن وضعیت مالی دانشجویان دانشکده

2-انجام امورفارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده

3-ثبت تخفیفات دانشجویان دانشکده

4-بروزرسانی کارنامه مالی دانشجویان دانشکده

5-گزارشگیری وضعیت مالی دانشجویان دانشکده

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.