کارگزین : سیده مریم السادات حسینی
شرح وظایف :
1 – انجام کلیه مکاتبات اعضای هیات علمی
2 – انجام امور مربوط به تخلفات اداری اعضای هیات علمی
3 – انجام ترفیعات پایه اعضای هیات علمی
4 – ارائه گزارشات آماری اعضای هیات علمی
5 – پیگیری امور مربوط به اعضای هیات علمی و انجام هماهنگی های لازم از سازمان مرکزی و معاونت امور هیات علمی
6 – انجام امور نقل و انتقالات اعضای هیات علمی
7 – نظارت بر حسن اجرای مقررات ،دستور العمل ها و آئین نامه های مربوطه در راستای بخشنامه های ابلاغی به سازمان
8- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق
کارگزین: هدا پارساپور
شرح وظایف :
1 – انجام کلیه مکاتبات کارگزینی
2- انجام کلیه امور مربوط به نیروهای استخدام جدید ( تهیه مدارک – استعلام های مربوطه – پیگیری تا صدور حکم )
3- رابط تشکیلات و طبقه بندی مشاغل ( تهیه مدارک – ثبت اطلاعات در سامانه مهندسی مشاغل– دریافت صورتجلسه و صدور حکم )
4- انجام کلیه امور نیروهای مشمول طرح ( اعلام نیاز در سامانه مکاتبات مربوط – ثبت در سامانه چارگون - صدور حکم )
5- رابط اداره بازنشستگی ( صدور ابلاغ – تهیه مدارک و فرم های مربوط – صدور حکم بازنشستگی)
6- صدور کلیه احکام پرسنل ( انتقال – انتصاب – احتساب مدرک – استخدام – بازنشستگی – طرح و ....)
7- صدور گواهی اشتغال به کار پرسنل
8- انجام کلیه امور تخلفات اداری
9- پیگیری تمام امور محوله و تلاش در رفع مشکلات و به حداقل رساندن آنها
10- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق
کارشناس امور اداری : اکرم حسنکی
شرح وظایف :
1 – صدور کلیه ابلاغ های دستیاری
2 – انجام امور رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی
3 – انجام امور مربوط به مکاتبات محرمانه
4 – انجام مکاتبات مربوط به مرخصی های اعضای هیات علمی
5 – انجام مکاتبات محرومیت از مطب
6 – انجام ماموریت های اعضای هیات علمی
7 – صدور ابلاغ های انتصاب اعضای هیات علمی
8- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق
کارشناس امور مرخصی ها : زهرا بهروزی
1 – صدور گواهی کارکرد ماهانه پرسنل
2 – انجام همکاری در کلیه امور مربوطه به تردد
3 – پیگیری مشکلات سیستم تردد و تلاش در رفع آنها
5 – ارائه گزارشات منظم ماهانه تردد پرسنل به مقام مافوق
6- انجام سایر وظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق
بایگان: فیروزه رضائیان
شرح وظایف :
1 – حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق ، اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی
2 – ارتقاء دانش شغلی و به روزنگهداری فرآیندهای بایگانی ( الکترونیکی نمودن فرآیندهای مذکور)
3 –آشنایی با نرم افزارهای تایپ و مکاتبات و نرم افزارهای اداری
4 – پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
5 – صورت برداری ، طبقه بندی ، کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوطه و نیاز سازمان متبوع
6- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق
مسئول کارتکس: خانم زهرا بهروزی
شرح وظایف :
1. نظارت بر ورود و خروج کارکنان . اعضای هیئت علمی و ...
2. انجام امور مرخصی ها و ثبت آنها در کارت سالیانه
مسئول دبیرخانه: آقای حمید داودی
شرح وظایف :
1. ثبت مکاتبات اداری . احکام کارگزینی . مرخصی ها و ...
2. پیگیری مکاتبات و استخراج سوابق
3. نظارت امور بر نامه رسانی
4. در یافت درخواستهای کارکنان و واحد ها " درخواست ملزومات . گواهی ها و ..."
5. پیگیری و ارسال مکاتبات اداری به مراکز آموزشی و درمانی . دانشکده ها و ستاد
6. ثبت مکاتبات وارده در دفتر و تحویل به واحد دبیر خانه
7. همکاری و جانشینی مسئول دبیر خانه
8. پیگیری و مکاتبات ماموریت های پرسنل و اعضای هیات علمی دانشکده
ماشین نویس : فیروزه رضاییان
شرح وظایف :
1. تایپ کلیه مکاتبات اداری و تقدیر نامه ها
2. تایپ احکام کارگزینی دستی و ابلاغ های کمک هزینه
3. تنظیم و تایپ آمار های پرسنلی
4. مسئول بیمه تکمیلی دانشکده
مسئول انبار : آقای ولید باوی
شرح وظایف :
1-برآورد نیاز های ملزوماتی و تجهیزاتی ماهیانه و سالیانه
2- تنظیم درخواستهای خرید و ارائه به کارپردازی
3- صدور رسید انبار بعد از ورود ملزومات و تطبیق کالاها با درخواست ارائه شده
5-هماهنگی با امین اموال جهت برچسب اموال مشمول
6-دریافت حواله انبار با امضای مقام مافوق و تحویل به واحد متقاضی
7-رسیدگی واعلام موجودی انبار در صورت نیاز مسئول بلافصل
مسئول قراردادها: خانم محیا مرادی
- انجام امور قراردادهای دانشکده
- لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: