کارگزین :  سیده مریم السادات حسینی

 

شرح وظایف :

 

1 انجام کلیه مکاتبات اعضای هیات علمی

2 انجام امور مربوط به تخلفات اداری اعضای هیات علمی

3 انجام ترفیعات پایه اعضای هیات علمی

4 ارائه گزارشات آماری اعضای هیات علمی

5 پیگیری امور مربوط به اعضای هیات علمی و انجام هماهنگی های لازم از سازمان مرکزی و معاونت امور هیات علمی 

6 انجام امور نقل و انتقالات اعضای هیات علمی

7 نظارت بر حسن اجرای مقررات ،دستور العمل ها و آئین نامه های مربوطه در راستای بخشنامه های ابلاغی به سازمان

8- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق  

 

                                                               کارگزین: هدا پارساپور

 

شرح وظایف :

 

1 انجام کلیه مکاتبات کارگزینی

2- انجام کلیه امور مربوط به نیروهای استخدام جدید ( تهیه مدارک استعلام های مربوطه پیگیری تا صدور حکم ) 

3- رابط تشکیلات و طبقه بندی مشاغل ( تهیه مدارک ثبت اطلاعات در سامانه مهندسی مشاغل دریافت صورتجلسه و صدور حکم )

4- انجام کلیه امور نیروهای مشمول طرح ( اعلام نیاز در سامانه مکاتبات مربوط ثبت در سامانه چارگون - صدور حکم )

5- رابط اداره بازنشستگی  ( صدور ابلاغ تهیه مدارک و فرم های مربوط صدور حکم بازنشستگی)  

6- صدور کلیه احکام پرسنل ( انتقال انتصاب احتساب مدرک استخدام بازنشستگی طرح و ....)

7- صدور گواهی اشتغال به کار پرسنل

8- انجام کلیه امور تخلفات اداری

9- پیگیری تمام امور محوله و تلاش در رفع مشکلات و به حداقل رساندن آنها

10- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق  

 

کارشناس امور اداری : اکرم حسنکی

 

شرح وظایف :

 

1 صدور کلیه ابلاغ های دستیاری

2 انجام امور رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی

3 انجام امور مربوط به مکاتبات محرمانه

4 انجام مکاتبات مربوط به مرخصی های اعضای هیات علمی

5 انجام مکاتبات محرومیت از مطب

6 انجام ماموریت های اعضای هیات علمی

7 صدور ابلاغ های انتصاب اعضای هیات علمی

8- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق  

 

کارشناس امور مرخصی ها : زهرا بهروزی

 

1 صدور گواهی کارکرد ماهانه پرسنل

2 انجام همکاری در کلیه امور مربوطه به تردد

3 پیگیری مشکلات سیستم تردد و تلاش در رفع آنها

5 ارائه گزارشات منظم ماهانه تردد پرسنل به مقام مافوق

     6- انجام سایر وظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق

 

 

بایگان:  فیروزه رضائیان


شرح وظایف :

1 حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق ، اسناد و مدارک و پرونده ها مطابق مقررات و اصول بایگانی

2 ارتقاء دانش شغلی و به روزنگهداری فرآیندهای بایگانی ( الکترونیکی نمودن فرآیندهای مذکور)

3 آشنایی با نرم افزارهای تایپ و مکاتبات و نرم افزارهای اداری

4 پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور

5 صورت برداری ، طبقه بندی ، کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستور العمل های مربوطه و نیاز سازمان متبوع

6- انجام سایروظایف ابلاغ شده از سوی مقام مافوق  

 

مسئول کارتکس: خانم زهرا بهروزی

 

شرح وظایف :

 

1. نظارت بر ورود و خروج   کارکنان . اعضای هیئت علمی  و ...

2. انجام امور مرخصی ها  و ثبت آنها در کارت سالیانه

 

مسئول دبیرخانه: آقای حمید داودی

 

شرح وظایف :

 

1. ثبت مکاتبات اداری  . احکام  کارگزینی . مرخصی ها و ...

2. پیگیری مکاتبات  و استخراج سوابق

3. نظارت امور بر نامه رسانی

4. در یافت درخواستهای  کارکنان و واحد ها " درخواست ملزومات . گواهی ها  و ..."

5. پیگیری و ارسال مکاتبات اداری به  مراکز آموزشی و درمانی . دانشکده ها و ستاد

6. ثبت مکاتبات وارده در دفتر  و تحویل به واحد دبیر خانه

7. همکاری  و جانشینی مسئول دبیر خانه

8. پیگیری و مکاتبات ماموریت های پرسنل و اعضای هیات علمی دانشکده

 

ماشین نویس :  فیروزه رضاییان

 

شرح وظایف :

 

1. تایپ  کلیه مکاتبات اداری و تقدیر نامه ها

2. تایپ احکام کارگزینی دستی و ابلاغ های کمک هزینه

3. تنظیم  و تایپ  آمار های پرسنلی

4. مسئول  بیمه تکمیلی دانشکده

 

مسئول انبار : آقای ولید باوی

 

شرح وظایف :

 

1-برآورد نیاز های ملزوماتی و تجهیزاتی ماهیانه و سالیانه

2- تنظیم درخواستهای خرید و ارائه به کارپردازی

3- صدور رسید انبار بعد از ورود ملزومات و تطبیق کالاها با درخواست ارائه شده

5-هماهنگی با امین اموال جهت برچسب اموال مشمول

6-دریافت حواله انبار  با امضای مقام مافوق و تحویل به  واحد متقاضی

7-رسیدگی واعلام موجودی  انبار  در صورت نیاز مسئول بلافصل

 

 

                                                                                                                                    مسئول قراردادها: خانم محیا مرادی

 

 

  1. انجام امور قراردادهای دانشکده
  2.  
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.